Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Sun & Snow Apartamenty Aura spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Do dyspozycji Gości oddano przestronne apartamenty podzielone na część dzienną z aneksem kuchennym oraz sypialną. Na wyposażeniu jest: telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, ekspres do kawy, zmywarka, odkurzacz, deska do prasowania, żelazko, czajnik elektryczny, płyta kuchenna oraz przybory kuchenne. Każdy apartament dysponuje prywatną łazienką z kabiną prysznicową, a w niektórych również pralką. Do dyspozycji są także udogodnienia dla rodzin z małymi dziećmi, takie jak: wanienki, krzesełka do karmienia i łóżeczka niemowlęce. Dodatkowo w niektórych apartamentach znajduje się mikrofala, piekarnik i toster.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 4 osoby
maks. 6 osób
Jest to również jeden z najważniejszych polskich ośrodków kultury i oświaty, m.in. dzięki dużej ilości uczelni wyższych będących wysoko w krajowym rankingu szkół.
Gdańsk to miejsce pełne zieleni i parków. Dzięki temu, mimo typowo miejskiego charakteru można tu wspaniale wypocząć.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Sun & Snow Sp. z o. o., ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa, NIP: 5213507582
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Sun & Snow Apartamenty Aura. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!