Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Villa Melody spełnia standardy Triverna
Pensjonat Villa Melody posiada 24 wygodnie wyposażone, jasne i przestronne pokoje 2, 3 i 4 osobowe, a w każdym z nich telewizor z płaskim ekranem, czajnik elektryczny, lodówka, Internet, szafa oraz stół z krzesłami, łazienka z kabiną prysznicową, ręcznikami oraz kosmetykami. Na życzenie rodziców Villa Melody zapewnia dla ich pociech podgrzewacze do mleka, jak również dodatkowe koce.
Villa Melody dysponuje dwoma basenami - podgrzewanym wewnętrznym oraz zewnętrznym. W strefie relaksu dostępna jest też sauna oraz jacuzzi. Dla dzieci jest przygotowana sala zabaw oraz plac zabaw.
Na terenie obiektu znajduje się kawiarnia z kominkiem, w której serwowane są różnorodne posiłki oraz napoje. Bezpośrednio przy kawiarni znajduje się patio z parasolami.
Do dyspozycji gości są także bezpłatnie kijki do nordic walking oraz miejsce na grilla.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 3 osoby
+ 1 dostawka
maks. 4 osoby
+ 1 dostawka
Atrakcje Rewala i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Villa Melody Sp. z o.o., ul. Spokojna 1, 72-344 Rewal, NIP: 8571917115
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Villa Melody. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!