Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Okulski Grand Rozewie spełnia standardy Triverna
Do dyspozycji gości oddano przestronne, przytulnie urządzone pokoje, z których każdy jest wyposażony w: telewizor, lodówkę, czajnik elektryczny oraz łazienkę. Dodatkowo, w pokojach znajduje się balkon lub taras, a w pokojach lux jest aneks kuchenny.
W tutejszej restauracji skosztować można doskonałych dań kuchni polskiej i włoskiej. Wyjątkowego charakteru nadaje temu miejscu ogród zimowy. Z kolei Chata Kaszubska będzie rajem dla wszystkich amatorów grillowanych dań. Szeroki wybór trunków znaleźć można w barze przy recepcji.
Oprócz leśnego otoczenia, Okulski Grand Rozewie ma do zaoferowania strefę relaksu obejmującą saunę fińską, saunę infrared, gabinet masażu, solarium, salę fitness (za dodatkową opłatą). Oprócz tego, goście mogą skorzystać z sali gier (bilard, tenis stołowy, piłkarzyki, szachy podłogowe) oraz wypożyczyć rowery i kijki nordic walking.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.12 m2
maks. 2 osoby
15 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
16 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
44 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Mieszcząca się tutaj latarnia morska jest najstarszą tego typu budowlą na polskim wybrzeżu. Mierzy około 32 metrów wysokości i można stąd podziwiać imponującą panoramę. W jej wnętrzu mieści się również małe muzeum, posiadające w zbiorach przekrój latarni morskich od starożytności do dzisiaj.
Atrakcje Władysławowa i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: P.P.H.U. Przemyk Tadeusz Okulski, ul. Bałtycka 17, 81-198 Rewa, NIP: 5860002171
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Okulski Grand Rozewie. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!